Pagina's

woensdag 12 september 2012

keukenschortje

Een keukenschortje en ovenwantjes voor onze 2-jarige als verjaardagscadeautje! Hoort natuurlijk bij het geweldige verjaardagscadeau dat haar vader geheel naar eigen ontwerp voor haar maakte: een super speelkeukentje! Trots :)

De ovenwantjes zijn natuurlijk via http://bymiek.blogspot.nl/2010/01/project-ovenwantjes-voor-peuters.html maar een patroon voor een keukenschortje vond ik moeilijk te vinden, zeker voor een klein meisje van net 2 jaar en kledingmaat 86. Ik ben dus toch uiteindelijk voor een eigen patroon gegaan, heel spannend voor mij. Ik heb haar opgemeten en kwam op een 40 cm. in lengte en 35 cm. in de breedte, en heb er op 27 cm. een stuk afgehaald, ik wilde toch even de maten delen met deze foto. De stroken aan de zijkant zijn beide 40 cm. en de stroken aan de bovenkant zijn 30 cm. Gelukkig viel het goed uit! :)
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten