Pagina's

maandag 17 december 2012

adventscadeautjes


Oke, we zijn al op de helft, maar ik wilde het toch nog even delen. Er liggen normaal gesproken geen cadeautjes onder onze kerstboom. En ze zijn ookal bijna op, want... we zijn een nieuw soort traditie aan het ontwikkelen, nl adventscadeautjes. Vorig jaar kocht ik deze adventskalender en kon het niet laten er cadeautjes bij te kopen. In elk vakje een briefje met een hint. En natuurlijk een chocolaatje. Maar die eet ik meestal zelf op :) Ook dit jaar weer. Ik heb geprobeerd er een activiteitenadvent van te maken. Zo zijn we gisteren naar de bioscoop geweest en zijn de bijbehoorende m en m's al op. :) Ook veel cadeautjes voor de baby, ach veel hebben we toch nodig, papiertje eromheen en een lief briefje in het laatje... Ik vraag me alleen af wie er meer plezier van heeft, ik als voorpret bij het bedenken en kopen of mijn man bij 't uitpakken. Want mijn ervaring is helaas toch wel, dat er nooit inzit wat je het liefste zou willen hebben...Dat lukt het beste als je het zelf uitzoekt, maar dan is het wel geen verassing meer... Ach, zo hebben we dus toch de ideale situatie! :)

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om een samen- uit adventkalender te maken. En ja je hebt gelijk; als je zelf iets leuks ziet kun je het maar beter zelf kopen en inpakken. haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee. Lekker gezellig, en ziet er leuk uit en je hebt er veel plezier aan. Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen