Pagina's

donderdag 28 februari 2013

nieuw vriendje...

niet schrikken, dit gaat over een naaimachine :) vorige week liep ik de naaimachinewinkel in, alleen  ter orientatie en met het idee dat ik geen elektrische wilde. Natuurlijk liep ik de winkel uit met naaimachine en natuurlijk was het een elektronische :) maar wat ben ik er blij mee! nu nog wat tijd om met mijn nieuwe liefde door te brengen...
 

er zitten een paar leuke steken op die ik meteen even moest uitproberen (tussen slaapjes, potjes en voedingen door) en in een slabbetje heb verwerkt, altijd handig...






2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijkheid, zo'n goede masjien! Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie! en gaat vast heeeeeel soepel. mooie steekjes krijg je eruit. fijne date vanavond met je Lief...

    BeantwoordenVerwijderen