Pagina's

zaterdag 27 juli 2013

goede combi

Mijn zus en ik zijn een goede combi! altijd al geweten, maar ook een goede creatieve combi. Zo vind ik het heel leuk om dingen te maken met de naaimachine en zeker kleren voor mijn nichtjes, omdat we zakken vol met kleren doorgeschoven krijgen waar we heel blij van worden :).
Maar zus is kritisch en heeft een goede smaak en zoals vaker gezegd: iets bedenken voor een ander is altijd moeilijk, dus zus koos patroon en stof en ik zette het op de naailes in elkaar. Ik vind het geslaagd!



mooi model!
leuk appelknoopje
made with love


3 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk modelletje. Perfect voor deze stof! Netjes gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat haar beeldig!
    enne... amai je ruitjes komen keurig tegen elkaar ... daar durf ik me nog niet aan te wagen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen