Pagina's

maandag 30 maart 2015

beetje van mezelf, beetje van ikea.

Eigenlijk heb ik hiervan alleen het kussentje maar zelf gemaakt, het kastje heb ik wel bedacht, maar liet ik over aan iemand met twee hele handige handen en natuurlijk een beetje van Ikea. Het is zo'n heerlijk plekje om 's avonds samen boekjes voor te lezen!
Het staat al een tijdje op Maren's kamertje, maar omdat de handen van handige man weer begonnen te kriebelen en weer aan de slag wilde met een metamorfose van het kamertje moest ik even slikken en ben vast begonnen wat foto's te maken als herinnering aan dit kamertje. Ik ben echt verknocht aan dit gezellige kamertje met het hoge rood met witte stippen gehalte :)
 


Roze moet het natuurlijk worden en daar kan ik me dan ook wel weer lekker op uitleven :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten